Karticu možete da zatražite u okviru svog profila ili na poslednjem koraku kupovine
dočekaće
vas formular za izdavanje kartice. Ispunite ga svojim ispravnim podacima.
Fizičku karticu poslaćemo vam
naknadno
redovnom poštom kako biste mogli da je koristite i u našim prodajnim centrima.
ZAŠTO POSTATI ČLAN EMMEZETA KLUBA?
Članstvo u Emmezeta Klubu, otvaranje profila i spajanje kartice omogućava vam:
Kupovinu po posebnim Klub cenama.
Dodatne popuste za prikupljene bodove.
Uvid u bodovno stanje.
Kako biste postali novi član putem weba i ostvarivali pogodnosti kluba, pratite sledeće korake:
1.PROFIL
Otvorite profil i napravite
registraciju.
2.VAŠI PODACI
U okviru profila u odeljku Emmezeta klub
popunite tražene podatke.
Ako ste već postojeći član Kluba, ali do sada niste kupovali online, potrebno je:
1.POVEZIVANJE
Vašu postojeću karticu nakon
registracije povezati sa profilom.
2.RAČUN
Pripremite broj vaše klub kartice i bilo koji
račun iz prodavnice, kojim ste ostvarili bodove
ili datum vašeg rođenja.
Rado ćemo vam pomoći pisanim putem na e-mail ili nas nazovite na info telefon 011 22 59 211.
Kreiranje web profila i spajanje kartice omogućava vam dodatnu pogodnost!
Došli ste u prodajni centar i shvatili da vam je Emmezeta klub kartica ostala kod kuće, u autu, kod partnera?
To više nije problem, jer možete da sakupljate i koristite zarađene bodove i bez Emmezeta Klub kartice u novčaniku!
Na svom web profilu, u odeljku Emmezeta Klub zatražite Izdavanje Klub koda. Odmah vam stiže jednokratni petocifreni Klub kod koji važi ceo dan.
Pokažite dobijeni Klub kod na kasi. Sakupljajte vaše bodove i uživajte u posebnim popustima samo za članove Emmezeta kluba!
Prikupljanje Emmezeta Klub bodova
Prikupljeni bodovi se sabiraju i vidljivi su na slipu računa i na vašem profilu.
PLAĆANJA | IZNOS | BODOVI |
Gotovina, poklon kartica | 1.000,00 din. | 2 boda |
Kreditne i debitne kartice | 1.000,00 din. | 1 bod |
Dodatni popusti za članove
BODOVI | POGODNOSTI |
50 bodova | 5% popusta na jedan proizvod* |
100 bodova | 6% popusta na jedan proizvod* |
200 bodova | 7% popusta na celokupnu kupovinu** |
300 bodova | 8% popusta na celokupnu kupovinu** |
400 bodova | 9% popusta na celokupnu kupovinu** |
500 bodova | 10% popusta na celokupnu kupovinu** |
* Jedan komad proizvoda pod jednom prodajnom šifrom po sopstvenom izboru
** Više različitih artikala, većeg broja komada - kupovina je moguća samo u količinama primerenim za domaćinstvo
Pogodnosti nije moguće sabirati, po jednom računu moguće je iskoristiti samo jednu pogodnost.
Bodove prikupljate uvek, čak i pri kupovini u kojoj zamenom bodova koristite pogodnosti!
Napomena! Bodove nije moguće zameniti za popuste za kupovinu bele i ugradne tehnike,
televizora i multimedije, malih kućnih aparata i aparata za negu, klima uređaja i grejalica koje su već na akciji.
Pogodnosti koje proizlaze iz prethodnih kupovina i prikupljenih bodova možete da počenete da koriste nakon što pređete prag od prikupljenih 50 bodova, obavljene registracije, tokom sledećeg radnog dana.
Proizvode po posebnim klub cenama, možete odmah kupiti po spajanju kartice sa profilom. Posebne ponude redovno se ažuriraju i nadopunjuju.
WEBSHOP
Još nemam Klub karticu. Želim da obavim kupovinu putem webshopa. Kako da dobijem karticu i bodove?
Već imam Klub karticu. Upravo idem da kupujem preko webshopa. Da li ću dobiti bodove?
Bodovi će vam biti dodeljeni na karticu jedino ako kupovinu obavite prijavljeni u svoj Emmezeta korisnički profil na koji ste
prethodno
povezali svoju Klub karticu.
Naknadno upisivanje bodova nije moguće.
Povezao bih svoju karticu sa profilom, ali nemam potrebni broj računa?
1. Javite nam se na 011 22 59 211 PON-SUB od 8 do 21h, NED od 8 do 16h, ili nam postavite
upit, navedite broj vaše kartice i u kratkom roku ćemo vam javiti potreban broj računa.
2.
Navedite
vaš
datum rođenja.
Kupovao bih kao gost, da li mogu da prikupljam bodove?
Registrovani korisnici imaju mogućnost prikupljana i trošenja bodove. Ako kupujete kao gost, tu mogućnost nećete imati.
Koliko bodova se ostvaruje kupovinom u webshopu?
Bodovi koje ostvarujete kupovinom u webshopu izračunavaju se po istom principu kao
i u
prodajnim centirma - po tabeli Dodatni popust za članove, u zavisnosti od načina plaćanja.
Ukoliko u webshopu plaćate
internet
bankarstvom ili pouzećem, to podrazumevamo gotovinom.
PRODAJNI CENTRI
Kako prikupljam bodove kupovinom u radnji?
Ukoliko već imate Klub karticu, pokažite je na kasi. Ukoliko nemate, u
mogućnosti smo
vam tokom plaćanja na kasi izdati novu karticu sa tada ostvarenim bodovima.
Broj svoje kartice
možete
sačuvati u aplikaciju (npr.Stocard ili slično) i pokazati je prilikom plaćanja. Ako ste otvorili profil na
webu i
član ste Kluba, možete zatražiti klub KOD koji zamenjuje karticu u fizičkom obliku.
Mogu li onda i trošiti bodove ako nemam karticu prilikom kupovine?
Ako ste zaboravili svoju karticu imamo rešenje! Uveli smo novitet u Klub - svi
web
registrovani kupci koji su povezali svoju karticu sa profilom sada iz svog profila mogu da zatraže Klub
KOD.
Kod
važi ceo dan i potrebno je da ga umesto fizičke kartice pokažete na kasi prilikom plaćanja. Time smo
postigli maksimalnu sigurnost, zaštitu vaše privatnosti i funkcionalnost.
Tako je odgovor na vaše
pitanje: ako
imate jedinstveni Klub KOD fizička kartica vam nije potrebna i bez nje možete da prikupljate i trošite vaše
bodove.
Opšti uslovi korišćenja Emmezeta klub kartice
Odgovori na sva vaša pitanja vezana za:
Izdavanje kartice
Prikupljanje nagradnih bodova
Zaštita ličnih podataka
Izmene opštih uslova poslovanja
Završne odredbe