#verujučaroliju
Priča o borbi, prihvatanju i podsećanju na istinske životne vrednosti.
Emmezetina novogodišnja reklama je čarobna priča o penzionisanom muzičaru, koji se suočava sa gubitkom sluha i uživanja u onome što ga je pokretalo - muzika.
Uz slušni aparat, zvukovi nisu onakvi kakve je navikao da sluša, njegova muzika više ne zvuči isto. Reklama prati njegove faze tuge - poricanje, bes, depresiju i finalno prihvatanje. Zbog kupovine novog kuvala za vodu, odlazi u Emmezetu gde nailazi na devojčicu koja mu pomaže da prihvati svoj gubitak, prevazilazi ga i pronalazi radost u istinskim životnim vrednostima.
Učestvuj u humanitarnoj akciji?
U Srbiji živi oko 12.000 gluvih i nagluvih osoba. Nedostatak čula sluha otežava svakodnevnicu, a prihvatanje je još teže. Emmezeta ovom akcijom želi da istakne ovaj problem i podstakne sve da pomognu i olakšaju inkluziju gluvih i gluvonemih osoba u društvo.
20 din. od prodaje svakog proizvoda „Čarobna kutija“ Emmezeta će donirati Savezu gluvih i nagluvih Srbije.
Bitno je čuti srcem
Artikl je dostupan u svim Emmezeta centrima i webshopu.
Humanitarna akcija traje do 31.12.2021. godine.
Pronađi proizvode iz novogodišnje reklame
Bitno je čuti srcem
#verujučaroliju