locationsMoja radnja
user-profile
Moj nalog

cart

Dostave i montaže

Zavisno od toga da li kupujete li u našim centrima ili online, cene usluga dostave i montaže se razlikuju. Molimo Vas, pažljivo pročitajte tekst koji sledi.

Da li se montaža i dostava naplaćuju i ako da zašto? 

Cena ovih usluga nije ugrađena u cene samih proizvoda zato što Emmezeta daje kupcima mogućnost izbora uz garanciju povoljnih cena. Dakle, ako niste zainteresovani za ovu vrstu usluge zašto biste zbog toga plaćali skuplje proizvode? Možda imate veće vozilo ili prijatelja stolara koji se razume u montažu nameštaja? Za sve ostale slučajeve tu su naši profesionalni dostavljači i montažeri koji će brzo, precizno i profesionalno dovesti do vašeg praga ili dostaviti na poslednji sprat zgrade i montirati sve kupljeno u našem prodajnom centru.

Koliko iznosi cena dostave ako kupujem u webshopu?

Za porudžbine koje sadrže jedan ili više artikala, a čija je ukupna težina iznosi do 30 kg, cena isporuke je 600 dinara (cena sa uračunatim PDV-om) i podrazumeva isporuku do vrata objekta kupca (stana ili kuće). Ne važi za dušeke (osim dušeka u rolo pakovanju), podnice i baštenske ležaljke. 
Za porudžbine koje sadrže jedan ili više artikala, čija je ukupna težina iznosi više od 30 kg, cena isporuke se obračunava pomoću automatskog kalkulatora u koraku Način dostave prilikom poručivanja u webshopu, a na osnovu težine i udaljenosti. U ovom slučaju dostava se vrši isključivo do kolskog prilaza. Prilaz treba da bude slobodan. Ako pristup ulazu nije slobodan istovar se vrši na prvoj slobodnoj tački. Usluga dostava po spratu se posebno naplaćuje. Uključuje samo ručno iznošenje do 3.sprata ukoliko artikal ne može da stane u lift /nema lift .

Kako funkcioniše dostava ako kupujem u webshopu?

Vaš paket stiže brzo i sigurno. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku, radnim danima, u periodu od 8 h do 16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti dostavljaču. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, možete odbiti da primite pošiljku.
Ukoliko je transportna kutija bez oštećenja možete preuzeti pošiljku i potpisati kuriru adresnicu. Preporučujemo Vam da dok je kurir kod Vas otvorite paket i proverite stanje poručenih proizvoda i da, ukoliko primetite oštećenje, nas o tome odmah obavestite.
Osim u slučaju plaćanja pouzećem prilikom preuzimanja pošiljke, kuriru ne plaćate ništa, jer ste sve već platili kroz porudžbenicu.

Kako dogovaram dostavu i montažu?

Budući da cena dostave i montaže nije uključena u cenu proizvoda bitno je da kod kupovine naglasite da želite tu uslugu i ona će biti aktivirana. Usluge se obračunavaju po cenovniku u zavisnosti od količine i gabarita kupljenih proizvoda.

Da li mogu da dogovorim samo montažu bez dostave?

Naravno, možete da izaberete zbirnu (dostava + montaža) ili pojedinačnu uslugu (samo dostava ili samo montaža). Cena se tada umanjuje za uslugu koju ne koristite.

Za koliko dana možete da mi dostavite kupljeni proizvod?

Kupljene proizvode dostavljamo u roku 3-7 radnih dana. Tačno vreme dostave možete da dogovorite lično u našoj službi za kupce ili putem telefona.

Da li vršite dostavu na području cele Srbije?

Da, dostava je osigurana na području cele Srbije bez Kosova i Metohije.

Kako do usluge montaže ukoliko kupujem u webshopu?

Proizvode kupljenje u webshopu dostavljamo na područje Srbije osim Kosova i Metohije, a usluga montaže dostupna je u krugu od 100 km od Emmezeta prodajnih centara. Vaš upit rado prihvatamo u pisanom obliku ili pozivom na info telefon 011 22 59 211. Montaža je moguća isključivo nakon obavljene isporuke robe. Montažu nije moguće ugovoriti za sledeće proizvode: drvene kućice, saune, bazene, igrališta, tramboline i ostale proizvode iz kategorije Uradi sam.

Da li ćete prilikom montaže spojiti vodu, struju i plin?

Ne, to ne smemo da činimo. Naša ekipa je specijalizovana isključivo za montažu raznih elemenata i nije ovlašćena i obučena za spajanje na vodu, struju, plin.

Da li su zaposleni Emmezete u mogućnosti da izađu na teren kako bi izmerili prostor?

Naši zaposleni će rado izmeriti prostor umesto vas. Usluga je dostupna za merenje prostora za kuhinju, na teritoriji cele Srbije (bez Kosova i Metohije). Formular za prijavu pronaći ćete ovde.

Da li je kupovina moguća u BiH i da li dostavljete u BiH?

Proizvode trenutno nije moguće kupovati van granica Srbije (bez Kosova i Metohije), pa tako ni u BiH. Dostavu vršimo do granice, a obračun cene dostave zavisi od količine kupljene robe i udaljenosti prodajnog centra od mesta isporuke (vanstandarna usluga).

Prijavite se na besplatan newsletter

kako bi uvek bili u toku sa najnovijim akcijama i ponudama!