Mogu li proizvode da poručim online i platim pouzećem?
Naravno, kupovina je jednostavna! Klikom na zelenu korpu koja se nalazi uz dostupne proizvode, punite svoja kolica za kupovinu iz udobnosti svog doma. Plaćanje je moguće pouzećem, e-bankingom ili karticama. Više informacija o webshopu saznajte ovde.
Da li je moguće uplatiti poklon čestitku kao svadbeni poklon u prodajnim objektima Emmezete?
Možete uplatiti poklon bon u iznosu koji želite. Potrebno je samo da se javite na blagajnu i kolege će Vam izdati vaučer.
Kako da saznam koji je proizvod na niskoj ceni koji dan? Nisam u mogućnosti da svaki dan dolazim kod vas, a preuređujem stan i treba mi apsolutno sve!
Nije ni potrebno da dolazite svaki dan da proveravate cene, jer kada god da dođete kod nas ćete naći niske cene. Kampanja NCSD nastoji da kupcima predoči da su u Emmezeti cene svaki dan niže u odnosu na konkurenciju, kao i da vaša potrošačka korpa u Emmezeti vredi više!
Da li je moguće kupiti kuhinju bez aparata koji su uključeni u ponudu?
Pojedini modeli kuhinja uključuju ugradne aparate. Ostale modele moguće je kupiti bez aparata.
Da li postoji mogućnost rezervacije proizvoda?
Da, proizvodi u redovnoj prodaji mogu da se rezervišu uz napomenu da rezervacija nije moguća za artikle na akciji.
Kako obaviti rezervaciju?
Potrebno je da posetite Emmezeta prodajni centar i obratite se prvom slobodnom prodavcu kako biste napravili predračun i rezervisali artikl.
Uslovi rezervacije su sledeći:
- Predračun bez uplaćenog avansa važi 3 dana i u tom periodu artikl je rezervisan za kupca.
- Akcijski artikli se ne mogu rezervisati bez uplate avansa. Avans za artikle sa lagera mora biti plaćen 100% i rezervisani proizvod potrebno je kupiti (preuzeti) u roku od 7 dana. Avans za posebne porudžbine (artikle koji nisu na lageru i poručuju se posebno za kupca) iznosi 30%.
- Moguće je odustati od kupovine rezervisanog proizvoda, ali se tada, nažalost, gubi pravo na povraćaj uplaćene akontacije.