locationsMoja radnja
user-profile
Moj nalog

cart

NOVO! Usluga dizajna enterijera

NOVO! Usluga dizajna enterijera

Opremate stan, apartman, poslovni prostor? Prelistavali ste časopise i online portale za uređenje doma, ali niste sigurni da li Shabby Chic, Boho ili industrial stil baš za vas? Možda imate jasnu ideju što želite, samo pre konačnog odabira tražite dodatnu inspiraciju kako to da učinite na lep, a ujedno brz i funkcionalan način - kupovinom svega što vam je potrebno za dom na jednom mestu?

 

Od ideje do realizacije

Često nas kupci pitaju ko vam je uredio i opremio prodajni prostor, ko je to tako vešto odabrao trosed, slike, dekoraciju ili boju zida da sve izgleda skladno, privlačno i što je najvažnije kao pravi prostor u kome neko zaista boravi? U našim timovma postoji radno mesto Dekorater - dizajner enterijera i baš zato što ste vi to tražili odlučili smo da ponudimo novu uslugu dizajna enterijera svim našim kupcima.

Usluga podrazumeva savetovanje, potom izradu idejnog rešenja za opremanje enterijera (vašeg životnog/radnog prostora, stana, sobe i sl.) nameštajem, tehničkim uređajima i kućnim aparatima, kao i dekoracijom i ostalom opremom za dom, sve iz Emmezeta asortimana.

Emma dizajner je tu da vam preporuči najbolje moguće rešenje za opremanje željenog prostora na osnovu vaših potreba i preferencija, pa da u dogovoru sa vama kreira konačno rešenje.

Usluga Emma dizajner obuhvata izradu:

1. idejnog rešenja: predlog opremanja prostora odgovarajućim nameštajem, tehnikom i/ili dekoracijom u formi crteža (SketchUp program)

2. vizualizaciju: moodboard proizvoda i 3D model prostora sa opremom, pregled iz više uglova, kako biste imali mogućnost da vidite kako se raspored nameštaja, tehnike i dekoracije uklapa u prostor;

3. finansijsku ponudu i popis potrebnih artikala za realizaciju projekta.

 

Vaš termin sa Emma dizajnerom enterijera možete da rezervišete OVDE 

Kako bi naši Emma dizajneri bolje upoznali vaš ukus i vaše želje, a time i bili uspešniji u dizajnu enterijera potrebno je pre dolaska na prvi zakazani termin da popunite upitnik, koji ćemo vam proslediti po vašoj prijavi.

Na samom početku iskoristićemo vreme od oko 30 do 45 minuta kako bi vas dodatno bolje upoznali i pokazali vam:

  • Mood Board (3 kom) predloga, izrađena na osnovu informacija dobijenih u trenutku prijave, kao i izbor favorita
  • određivanje smera u kome kupac želi da ide (u zavisnosti od želja i potreba)
  • cenovnu kalkulaciju

Nakon prvog sastanka sledi razrada projekta i cele dokumentacije od strane Emma dizajnera: rešenje osnove prostora, PP prezentacija sa 3D vizualizacijama i izrada ponude.

U daljoj komunikaciji pripremićemo za vas:

  • video prezentaciju uz detaljan opis predloga
  • izmene (korekcije i dodavanje artikala) po želji

Sam kraj biće rezervisan za

  • završne korekcije
  • finalizaciju i izradu završne ponude (idejni i finansijski deo)

 

PREUZIMANJE ROBE

Roba je spremna u najkraćem mogućem roku, međutim ako se radi o narudžbini robe koju je potrebno naručiti kod proizvođača (npr. kuhinja rađena po meri ili garnitura za sedenje u posebnoj boji) rok zavisi od rokova proizvodnje, a po dogovoru sa kupcem proizvodi mogu da budu u našem magacinu maksimalno 60 dana.

 

DOSTAVA I MONTAŽA

Dostava i montaža – nisu uključeni u cenu.

Moguće je ostvariti pogodnost besplatne dostave prilikom kupovine proizvoda u iznosu većem od 1.500.000 din.

Napomena: usluga ne podrazumeva i ne uključuje izradu projekta instalacija i građevinskih radova, nego isključivo idejno rešenje opremanja prostora nameštajem i ostalim Emmezeta asortimanom.

Prijavite se na besplatan newsletter

kako bi uvek bili u toku sa najnovijim akcijama i ponudama!